fredag 10 juni 2011

Kolla kolla!

Kolla här vad jag fick med posten idag!


Nota bene hur det matchar med min Pelargonia hehe!

Seminarieprogrammet för bokmässan! Så kul!

Nu kan man alltså planera och förebereda i tid vad man vill prioritera. För i år ska jag åka dit igen. Ska det bli kul? JA det ska det!

Kruxet är bara hur man ska komma in på fredagen. Det står i broschyren "främst för branschbesökare". Det låter ju lite luddigt och kan kanske innebära att man ändå kan ha en liten chans att få komma in.

Jag kanske skulle ringa dem och säga, jo det är så att jag åker ändå ifrån Spanien bara för att gå på mässan. Snälla kan jag få bli insläppt?!!! Smälter de då tror ni?

Annars får jag väl helt enkelt försöka byta bransch, så där tillfälligt bara :)

Kul ska det bli i alla fall!

Ha en härlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar