söndag 29 maj 2011

Blommor, fotboll och Hard Rock Café

Igår köpte jag, för första gången i mitt liv, en Pelargonia. Eller Pelargon, vilket man föredrar :)

Det var verkligen på tiden kan man säga, men bättre sent än aldrig!

Här kommer bildbevis:

Vår balkong

Det blev några rosor till vardagsrumsbordet också:


På kvällen kom Kristin hit och vi tittade på finalen i Champions League tillsammans.

Det gick ju som vi trodde! Vårt Barça vann! De är så jäkla bra!!!

Och Kristin tippade helt rätt på slutresultatet! Fantastiskt!


Idag fick Daniel välja lunchställe. Det var inte så svårt att gissa vad det skulle bli...
Hard Rock Café. Jösses vad mycket mat! Tur att man inte är där ofta!
Vi hade en trevlig stund och såg en hel hög med bra musikvideor. Bruce Springsteen, Paul McCartney, Prince etc etc.

 

För övrigt kan jag berätta att spansk tvi kväll visar  "Pretty Woman" för typ sjuhundrafemtionde gången. Och ikväll tror jag faktiskt att jag ska se den, för nu har jag inte sett den på några år. Ja, så blir det nog! :)

Ha en härlig vecka!

2 kommentarer:

  1. Sjuhundrafemtio gånger passerade vi för flera år sedan. Nu är vi inne på reprisen av de 750.
    Den ÄR charmig och trevlig as is Fyra bröllop och en begravning MEN NU RÄCKER DET! Det måste finnas andra filmer att visa!!!!
    Välkommen bland pelargonvännerna! :)

    SvaraRadera
  2. Glömde totalt bort: Sidenrosor är FUSK!!!!!!

    SvaraRadera