fredag 20 maj 2011

Viktprojekt och smartphone

Mitt lilla tränings- och viktprojekt har väl gått så där den här veckan känns det som.

Va? Oj nu vill mitt bättre jag säga nåt!

Sprungit två mornar och promenerat till jobbet 4 dagar i rad? Ja men det är ju sant! Inte så illa ändå!

Men maten? Jag har varit hungrig och då har jag ätit mer än jag borde, kanske. I alla fall har jag ätit fel saker. Typ pan de leche (som är som en slät bulle ungefär) inte mycket nyttigheter i en sån :)

Men summasummarum så har det gått ganska bra hittills. Det får man nog säga ändå. Ja det har det.

Jo, och så på tal om något helt annat så har jag börjat funderat på det här med smartphone. Eller det var längesedan jag gjorde det. Jag är mycket svag för tekniska prylar...

Det finns ett telefonbolag här som ger bort Sony Ericsson Xperia x8 gratis om man tecknar kontrakt med dem. Och för motsvarande 200 kronor i månaden så får man surfa fritt hela dygnet (vilket inte ens jag kommer att göra) och ringa fritt mellan 18 på kvällen till 8 på morgonen... Visst låter det som ett bra erbjudande? Man kan också få en BlackBerry gratis. Vilken är bäst tro? iPhone däremot får man betala en hel del för...

En sån här skull jag också gärna vilja ha! Jag gillar telefoner! Det här är dock INTE en smartphone! :-)


Om någon har lite råd att komma med gällande smartphones så tar jag tacksamt emot dem.

Ha en HÄRLIG helg!!

1 kommentar:

  1. Jag ärver mobiler efter min leksakstokige man och får dem alltså när de är totalt omoderna.
    För mig gäller två saker - att kunna ringa och att kunna sms:a. Jag är därmed totalt värdelös till att ge råd i denna fråga - men om det är nåt annat så står jag gärna till tjänst :)

    SvaraRadera