lördag 14 maj 2011

En intensiv lördag

Trevligt var det att kunna lösa Melodikrysset med brorsan!


Sedan tog vi en sväng ner och hälsade på Deisy


Efter ett besök på saluhallen där brorsan köpte pimientos de padrón att ta med hem var det dags för lunch

Lite dåligt ljus här tror jag....

Efter maten var det dags för en shoppingtur på stan och en fika på ett av Capuccinos mysiga ställen. Rekommenderas!

Nu har jag nyss kommit hem och jag är helt slut. Puh! Och som det känns nu ska jag inte äta något förrän på torsdag eller så :-)


2 kommentarer:

  1. Lite avis på det där med en brorsa faktiskt! Har du fler syskon?
    Hur går det med Deisy .......? Blir det någon tur?

    SvaraRadera
  2. Vet inte vad jag ska säga om Deisy.... Jag väntar nog med att gå ut med henne tills sambon har gjort ett par provturer....

    SvaraRadera