onsdag 18 maj 2011

Grattis igen!

För idag är det Internationella museidagen (enligt uppgift i spansk radio)!

Det får mig att tänka på att jag snart ska gå på Röhsska museet i Göteborg med min bror. Jag har aldrig varit där men han, som är en ivrig museibesökare, rekommenderar det. Låter kul - det är ett designmusem.

Lite mer kultur när vi ändå är inne på ämnet:

Jag tror jag har skrivit förut om att min musiksmak är bred. I bilen och i min mp3spelare finns VÄLDIGT olika genrar.

Låt mig presentera min favorit just nu. Den går om och om i bilen. Jag kan inte sitta still och kommer på mig själv med att småle när jag hör den. Jag tror att han som skrev den var på busigt humör när den kom till.

Klicka här om du vill veta vad som spelas allt som oftast i en svart Toyota.

Nästa vecka kan den vara utbytt mot pop, rock, visa, schlager, eller va fasiken som helst :) Musiken alltså, inte bilen!!

1 kommentar:

  1. Ha! Om jag så hade tänkt till på söndag skulle jag aldrig ha gissat på den musiken! Kul!
    Pass på hastighetsmätaren bara :)

    SvaraRadera