lördag 21 maj 2011

Campanet och El Corte Inglés

Efter härlig lördagsfrukost var det dags för ett optikerbesök och sedan styrde jag kosan till byn Campanet där min vän gamspanaren Magdalena bor. Fast inte länge till... På tisdag åker hon hem till Sverige och idag åt vi en smarrig buffélunch tillsammans. Så mycket mat!! Efter en riktig långlunch skjutsade jag Magdalena hem och vi sa hej då. Men vi kommer att hålla kontakt! Vi var rörande överens om att det ju är lätt att göra det i dagens läge!


Sedan åkte jag hemåt för jag hade sedan länge stämt möte med en annan kompis - Darlene.

Vi tog en lång fika och uppdaterade varandra på vad som hänt sedan sist. Och sedan gick vi en lång shoppingtur på El Corte Inglés. Shoppingresultat = var sitt nagellack!

Daniel har haft en kanondag! Han har lyckats byta sin longboard mot en annan som han SÅ gärna ville ha. Grymt fräck tycker han!

Han är en liten businessman den där pojken...

2 kommentarer:

  1. Vilken heldag du har haft! Mysigt!
    Men.... hela El Corte Inglés och så blev det bara ett nagellack - strongt!
    Apropå shopping - min ordlista har något år på nacken - vad heter top på spanska (är det så enkelt som top) och vad heter "lager på lager"?

    SvaraRadera
  2. Top heter top :) Men lager på lager...? Nej, där går jag bet. I alla fall denna sena timma :)

    SvaraRadera