måndag 9 maj 2011

Brorsan

Min brorsa är här på semester. Han lyxar sig och bor på hotell. Det gör han rätt i! Det är så mysigt att bo på hotell!

Han bor på sitt favoritställe: Hotel Araxa. Ett supertrivsamt litet hotell i Palma. Nära stan och nära hem till oss. Det som är fräckt med Araxa är att det ligger inne i en "vanlig" stadsdel.

För den som är nyfiken på hur det ser ut går det bra att klicka här!

Ikväll har han varit här och ätit fisksoppa. Min nya specialitet :-)

Så här glad blev han när han fick den:

Glad storebror!


Imorgon har jag tagit ledigt. Då ska vi åka på utflykt. Fler foton utlovas!!

1 kommentar:

  1. Gud så roligt att ha brorsan på besök!! När jag var barn önskade jag mig mest av allt en storebror - en sån som kunde hjälpa mig när ungarna på gården bråkade. Jag kunde aldrig förstår varför jag inte kunde få en storebror - alla mina väninnor hade ju....
    Sicken trevlig prick som dessutom vill vara med på bild.... hrm!
    Och vad roligt med fisksoppan - det är himla gott. Vad har du i?

    Själv har jag tillbringat helgen på ett scrapevent och igår somnade jag ovaggad kl 21.00. Kändes som om jag inte sovit på en vecka! :)
    Fast trevligt hade vi!

    Hoppas nu att ni får superfina dagar medan din bror är på besök!!!!!

    SvaraRadera