måndag 2 maj 2011

Dukan

Har ni hört talas om den nya franska innedieten Dukan? Här är den väldigt poppis.

Min sambo började med den förra tisdagen och gick ner nästan 7 kilo på fem dagar!!! Kan det vara nyttigt frågar sig vän av ordning?!

Dukan går ut på att man i en inledningsfas endast äter proteiner. Låter lite tradigt va? Men väldigt effektivt.

Jag har bestämt mig för att testa i 3 dagar bara för att känna på hur det är. Själv är jag ju annars mer för att få äta av allt men i lagom mängd. Nu har jag i alla fall klarat av första Dukandagen. Och det har gått hur bra som helst. Rökt lax är tillåtet och det är ju både gott och enkelt :-)

Nu är det snart nyhetsdags här. Ska bli intressant att höra vad som sägs med anledning av Bin Ladens död.

Ha en bra vecka!! Tänk att det redan är maj månad!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar