fredag 27 maj 2011

Fredag = partydags!

Som vanligt har veckan svischat iväg superfort.

Jag har haft någonting för mig efter jobbet nästan varje dag och då går veckan liksom ännu snabbare än vanligt på något konstigt vis.

Har just kommit hem. Är ensam hemma. Daniel har åkt iväg till sin bästa kompis. Han ska sova över där. Och sambon kommer inte hem än på ett tag skulle jag tro.

Själv ska jag göra mig iordning för kvällens baluns. Företaget som jag jobbar på bjuder varje år på vårmiddag och julbord. Gissa vilket vi ska på idag haha!

Se hela bilden
Ska bli kul! Men jag har inget så där speciellt att ta på mig... Var en sväng på El Corte Inglés i går eftermiddag och tog en sväng på damavdelningen (och ungdomsavdelningen!) när jag ändå var där liksom. Tänkte att jag kanske skulle springa på DEN fina klänningen till DET bra priset. Men nej, konstigt nog så gjorde jag inte det. Däremot såg jag ett par jättefina skor... men de var lite dyra.... När börjar rean undrar man??!!

Måste kila! Ska hoppa in i duschen!

Ha en härlig helg!!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du haft en superkväll!
    Min erfarenhet av att klä sig till fester numera är att det blir svårare och svårare att hitta nåt att ha på sig - DEN klänningen till DET priset dyker mera sällan upp nuförtiden - Om den dyker upp så är det i vaarje fall inte i DEN storleken...

    Själv är jag i Stockholm och njuter av mitt hjäörtegull! Till det går det bra med mysbyxor! ;)

    SvaraRadera
  2. Om texten ser mystisk ut - ska vara hjärtegull - så beror det på att jag skriver på en pyttedator!

    SvaraRadera