torsdag 21 oktober 2010

Bibel på villovägar

Imorgon har sonen religionsprov och till det behöver han sin bibel. Och här går vi runt och letar... Ni vet när man är säker på att man har sett en sak men inte kan komma på var. Så är det här hemma nu. Bokhyllor är ju ett hett tips när det gäller ställen att leta på men den finns bara inte och ändå vet jag att jag har sett den...


Det blir nog till att låna en av någon.

För övrig ser jag fram emot att det är fredag imorgon!

Nu ska jag ut och jogga! Fy farao vad hurtigt det låter! Jag är nog lite stolt över mig själv och det där träningsprogrammet, hihi.

2 kommentarer:

  1. Ut och jogga?!!! 19.15!!!!!! Jag är stum av beundran!
    Går barnet i svensk skola?

    SvaraRadera
  2. Haha! Varför det? Var det en konstig tid?

    Nej, han går i en katolsk skola. För en elev i Sverige förmodar jag att det verkar konstigt att ha Bibeln i ryggsäcken. :-) Fast där låg den inte. Har fortfarande inte hittat den....

    SvaraRadera