tisdag 19 oktober 2010

Soligt

Idag stod det 30 minuters promenad på träningsprogrammet så jag lät bilen stå och tog en promenad till jobbet. Det var så härligt! Solen sken och det var kanske 15 grader varmt. För första gången nu i höst hade jag en tunn jacka på mig.

Tänkte bjussa på en bild där man ser utsikten som jag har från mitt skrivbord på jobbet.

Inte fy skam. Visserligen mellan två hus, men ändå!

Katedralen i Palma och massa segelbåtar

Nu ska jag gå och plugga tyska med sonen. Med tanke på att jag läste franska och spanska i skolan så ska det bli intressant att se hur det kommer att gå. :-)

Hasta mañana

2 kommentarer:

  1. Ah titta! "Hhrrafsotsikt!!!" Och utan att du behöver någon spegel - vackert!

    Vad jobbar du med?

    SvaraRadera
  2. Hej Karin!

    Jag jobbar med ekonomi. Inte speciellt spännande. Men jag har som sagt jäkligt fin utsikt!!

    SvaraRadera