onsdag 27 oktober 2010

Vilket fiffigt träningsprogram!

Idag står det så här på mitt träningsprogram:

onsdag       Ledig! Var det någon som nämnde videofilm och godis? Det är välförtjänt.

Jag lovar, det STÅR så! Och man ska ju föja programmet till punkt och pricka, eller?

Undra om det gör något om jag hoppar över videofilmen? :-)

I en kommentar i inlägget från igår frågar min kompis om vi inte ska springa ett 3 km lopp den 21/11.  Självklart ska vi det! Va kul det känns att JAG ska springa ett lopp! Nu du Pappa. Hoppas att du ser mig i din himmel! Då ler du nog gott och är glad! :-)

 Jag lovar att ta bilder och lägga ut på bloggen. Man måste ju bevisa sin bedrift!

Här kommer lite fröjd för ögat för den som läser detta!

3 kommentarer:

  1. :) klart att det blir bättre nästa vecka - och vilket synnerligen trevligt träningsprogram.....
    Jag tror jag hade klarat att gå med .....på en onsdag.

    SvaraRadera
  2. Jag måste säga att jag är imponerad över dig och ditt nya träningsprogram även om inte just onsdagar verkar vara jobbigaste dagen så imponerar du övriga dagar.....Heja dig!

    SvaraRadera
  3. Tack tack för glada tillrop! Det värmer och peppar. (Peppar? Säger man så?)

    SvaraRadera