måndag 11 oktober 2010

Hej!

Det här är mitt absolut första blogginlägg någonsin. Det känns kul att testa hur det är att blogga.
Om det är någon som hittar hit så säger jag VARMT VÄLKOMMEN!

Idag börjar jag ett nytt liv. Det har jag gjort många gånger förut som sonen mycket riktigt påpekade för mig. Men skam den som ger sig. Så idag gör vi ett nytt försök.

Det handlar som vanligt när det gäller mig och mina nya liv om att försöka komma i form.

Men den här bloggen kommer förhoppningsvis också att handla om mycket annat. Om min familj, om väder och vind, om vilka böcker jag läser och om filmer jag ser.

2 kommentarer:

  1. Välkommen hit - ska med spänning följa detta försök till viktminskning. Själv har jag gett upp och jag har ställt vågen i återvinningsrummet. Kan finnas någon annan som vill ha den ............
    Men som sagt...... Jag håller tummarna för dig. är det något särskilt på gång om åtta månader eller är det bara det att baddräkten ska fram igen? :o)

    SvaraRadera
  2. Tack för välkomnandet Ann-Sofie, det värmde! Det är inget särskilt på gång mer än att jag trivs SÅ mycket bättre med att vara smal än mullig :) och jag vet att jag måste ta det pö om pö annars går det åt skogen om jag tar ut mig för hårt i början. Satte målet till mitten av juni när sonens sommarlov börjar. Tack för att du håller tummarna, det behöver jag!

    SvaraRadera