fredag 22 oktober 2010

Friday!!!!

Veckan har varit ganska bra men stundtals emotionellt slitsam. (Se inlägg från i onsdags...) Jag hoppas verkligen att det blir bättre nästa vecka annars får jag gå vidare med saken. Ta ingen skit! som Grynet säger.

Nu sitter jag här och myser och är så nöjd över att det är fredagkväll. Tidig fredagskväll. :-)

Jag ska sticka ut på en liten träningsrunda men sen ska det firas helg med familjen!

Om jag vore i Sverige idag skulle jag gå och se "Himlen är oskyldigt blå". Måste köpa den på dvd när jag åker "hem" nästa gång. För oss som växte upp på 70-talet ger den säkert många aha-upplevelser när  det gäller mode, inredning, bilar etc. Förutom att det lär vara en sevärd film rent generellt enligt vad jag har hört.

För vår del blir det nog bio på söndag. Mer om det då.

Nu önskar jag den som läser detta en riktig mysig fredagskväll!!

2 kommentarer:

  1. Jag kan bara säga att om jag vore hemma en vardagskväll ......och framförallt en fredagskväll ...... vid den tiden så inte vore min första tanke att jag skulle ut och springa. Heja på!!!!! Men minst 40 i teckenstorlek!! :)
    Ha en superskön weekend!

    SvaraRadera
  2. Haha! Ja men jag har ju bestämt mig för att följa det där programmet vet du, och eftersom jag inte tog mig uppi tid i morse så fick jag göra det nu på kvällen. Nästa vecka tror jag att jag ska springa på morgonen i stället. Så har man det gjort och dessutom känner man sig pigg hela dagen. Njut av helgen du också!

    SvaraRadera