söndag 31 oktober 2010

Eländig....

Tänk att ett huvud kan värka så... Jag känner mig verkligen kass. Ont i kroppen och helt färdig. I natt har jag drömt något om att jag sorterade hårspännen (!) om och om igen. Samma dröm hela natten. Jag hade nog feber.

Tur att vi inte hade något viktigt inplanerat idag. Som att ha bjudit in kompisar på middag eller nåt. Det hade jag bara inte klarat. Det enda vi har planerat in var ett biobesök men det kan ju skjutas upp. Och det kan ju hända att jag mår bättre i kväll. Hoppas kan man ju alltid göra.

Tur att det står "vila" på mitt träningsprogram idag. Hade inte ens klarat av en promenad.

Se hela bildenFör övrigt kan jag berätta att vi har ett riktigt skitväder. Regn och blåst.

Nu ska jag gå och lägga mig lite.

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Du är i alla fall optimist - min erfarenhet säger mig att om man har ont i huvudet och kroppen så brukar det följas av en dunderförkylning men jag ska inte vara någon partypooper :)
    Du kanske kan få extrajobb på håravdelningen på något varuhus nu - erfarenhet har du ju!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. KRYA-PA-DIG-KRAM fran italy!! :)

    SvaraRadera