måndag 18 oktober 2010

Startskottet för träningsprogrammet har gått

Idag har jag påbörjat det 6 veckor långa träningsprogram som utlovar att jag ska kunna springa 5 kilometer om just 6 veckor. Verkar ganska otroligt men jag ska testa.

Har just varit ute på första dagens runda. Det var inte så jobbigt måste jag säga... Det börjar verkligen light.

Så här såg jag ut innan jag sprang ut


Lägg märke till pärlörhängena och läppglanset. :o)

Jag börjar fundera på om det KAN vara så att jag är LITE fåfäng hahahaha!

För övrigt vägde jag 1 kilo mindre idag än förra veckan. Det var ju bra!

3 kommentarer:

  1. heja, heja, HEJA!!! :)

    Och...... Ja det är viktigt att se snygg ut!
    Keep up the good work!

    SvaraRadera
  2. okej...da àr det bara att vànta i 6 veckor fòr att fa se hur du ser ut EFTER att du har sprungit hela 5 km... spànnande! :)

    Hur som helst sa ser du vàldigt fràsch ut!!! Como siempre!!
    :)
    Lycka till med tràningen!
    kramisar

    SvaraRadera
  3. Tusen tack för "heja och lycka till-rop"!

    Kan behövas!

    Ida, du har helt rätt, det intresanta är hur man ser ut EFTERÅT!.

    Jag lovar att när jag klarar att springa 5 km så ska du få se en före och efterbild. :-)

    SvaraRadera