lördag 11 december 2010

Julkort, julklapp och julfest!

Igår fick vi årets första julkort! Va roligt! Nu för tiden så skickas det ju inte så mycket julkort som för några år sedan. Mailjulkorten har ju liksom tagit över. Därför blir man lite extra glad när man får ett gammalt hederligt julkort på posten.

Dessutom kom julklapp till sonen från våran finfina vän Isabelle i Sverige. Och en superpresent till mig, nämligen mitt favoritbröd!! :-)


Tack snälla Isabelle!!! Du är ju för go!

Efter jobbet var det hem och fixa till sig inför julfesten som gällde.

Vi hade trevligt! Jag var väl hemma vid halv två eller så.


Har klippt bort de som satt jämte mig för jag glömde fråga om de ville vara med på bild i min blogg. Det kanske de inte alls vill så jag bestämde mig för att inte chansa!! :-)

Om någon vill kolla in stället vi var på så kan ni klicka här.

Nu är det lördag och fint väder. Det blir nog en härlig promenad i solen idag!

Ha en härlig helg!!

1 kommentar:

  1. Jag kom bara till bilderna innan jag stängde ner pga suget efter tapas. Den där skinkan får det att vattnas i munnen på mig.Vad åt ni?

    SvaraRadera