måndag 6 december 2010

Krasslig...

Igår eftermiddag började jag få huvudvärk. Tog en tablett och tänkte att det skulle gå över.

På kvällen skulle vi på middag hos våra vänner Loli och Dani. Jag kände mig allt annat än pigg men vi åkte dit ändå. Jag kunde inte äta och hade jätteont i huvudet så vi åkte hem tidigt.

Har legat hela dagen idag (vi är lediga eftersom det är helgdag). Har fortfarande huvudvärk och är illamående. Hoppas jag är pigg i morgon, då ska jag ju jobba igen. 

Måste sova lite nu....

2 kommentarer:

  1. Stackare..... det har gått troll i det där med att ha en ledig dag.........

    Hoppas det är borta till imorgon - vi ska inte tala om att du snart har en ledig dag till.

    Krya på dig
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Tack Karin!

    Du vad synd att brunchstället inte var så bra... men det var ju tur att ni testade det innan kalaset i alla fall!!

    SvaraRadera