torsdag 16 december 2010

Nostalgitripp

När jag var 20 år åkte jag till Barcelona för att läsa spanska ett år på universitet där.

Det är över 25 år sedan och det var ganska långt innan Barcelona blev ett populärt resmål för svenska turister.

Jag älskade det! Det var helt fantastiskt att komma från småstaden till denna spanska metropol!

På universitet lärde jag känna en annan svensk tjej, Kristin.

Vi blev jättekompisar och var ute på en massa kul.

Utelivet var intensivt kan man säga J

Nu har ödet gjort att vi båda två bor här på Mallis och imorgon direkt efter jobbet sticker vi till Barcelona över helgen för en äkta nostalgitripp.

Ska det bli kul? Ja det ska det!!!


Se hela bilden
Den här cocktailbaren är ett MÅSTE!
Återkommer nästa vecka med rapport och bilder!

Ha en härlig helg!




1 kommentar:

  1. Så underbart roligt!!! Jag hoppas ni får en superhelg!!! Och jag vill veta allt - allt ;)
    Ha det riktigt riktigt bra och roa er maximalt :)!!

    SvaraRadera