måndag 20 december 2010

Sjuk...

Idag skulle jag skriva om den härliga helgen i Barcelona och visa bilder därifrån, men orken tryter. Ligger nerbäddad med feber, snuva och hosta. Gick till jobbet i morse men blev "hemskickade" av mina goa arbetskamrater.

Har just fått en kopp varmt te av sonen. Han är snäll han!! :-)

Lovar att återkomma och berätta om helgen ok?

Som jag skrev förra veckan så kommer jag att presentera några av mina julfavoriter när det gäller musik den här veckan.

Det är en väldig blandning när det gäller musiksorter. Så om du inte gillar dagens, så kanske du gillar den som kommer i morgon, eller på onsdag eller rent av på torsdag! Who knows?

Av dagens sång fanns många versioner på nätet, men när jag hittade de här pojkarna från Slovakien så smälte jag! De är så söta och sjunger så fint. Varsågod och njut!

1 kommentar:

  1. Herregud - det var väl inte därför du skulle resa till Barcelona, för att hämta hem en massa elaka baciller till jul. Hoppas nu det går om så att du hinner med allt. Jag hade en vecka med de där bacillerna och jag snuvar fortfarande lite och hostar.
    Jag hoppas verkligen ni hann med att göra en massa trevligt innan du blev dålig och jag ser fram emot rapporten när du piggnat till.
    En krya på dig kram!

    PS! En vacker julsång ...... med jättesöta barn!DS

    SvaraRadera