torsdag 17 februari 2011

Ett nytt lopp i sikte!!!

Nästa söndag är det tänkt att jag ska springa ett lopp på 5 kilometer. Hur ska det gå?? Jag som är så trött varje morgon så jag övertalar mig själv att stanna kvar i sängen.

Ja ja, man får väl promenera om man inte orkar runt de 5 kilometerna. Jag har ju faktiskt bara sprungit 5 km en enda gång så man kan inte säga att jag har någon vana direkt :) Men det ska bli kul. Det är ju lite av folkfest över det hela.

För övrigt tycker jag att den här veckan har gått med raketfart. Redan fredag i morgon! Då ska vi på ett surpriseparty. Ska bli kul!!


Ha det gott!

2 kommentarer:

  1. Surpriseparty - det vill jag veta allt om på lördag. Låter som en jättekul grej.

    Jag tycker också att veckan har gått fort men så slog det mig att det är en hel vecka kvar till lön och då kanske inte tiden har gått så fort i alla fall. :)

    Nästa vecka är det dags för DEN odysséen - sportlov, lediga barn = det ska pysslas igen.
    Gissa om jag har skrivbordet fullt av pappersbitar, tejp, klister, band och blommor.
    Det ska bli album av toarullar - fast det säger jag inte ... jag säger att det är itusågade hushållsrullar :)
    10 skånska kommuner skall avverkas - håll tummarna för en snöfri vecka! :)

    Hoppas ni får det supermysigt på partyt imorgon.

    SvaraRadera
  2. Lycka till med sportlovsbarnen! Det låter som en verkligen utmaning i mina öron! :)

    SvaraRadera