tisdag 22 februari 2011

Tjohoo! Allt gick bra!

I morse klockan nio mötte jag köparna av min gamla bil vid "Transportstyrelsen". Den här gången gick det som smort! Tack tack tack till den eller dem som hållit tummarna för detta!

Sedan åkte jag och hämtade den nya bilen. Var det kul? Ja det var det!!!

Please let me introduce you to "Totte":


Hoppsan! Happy kom visst med också! :)

Totte är en Toyota Yaris från 2008. En mycket trevlig bekantskap!

Vi har åkt många kilometer idag min nya bil och jag! Och på fredag har jag tagit ledigt igen och då ska Kristin och jag på utflykt. Jag kör hon är disk jockey :) Men mer om det i slutet av veckan.

Ha det gott!

2 kommentarer:

  1. GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!!!
    Oh så kul med ny bil - jättefin!
    Ingen röd Ford alltså :)

    Och OH så fint Happy står sig till det svarta :)

    Och DU! Den utflykten vill jag veta allt om - låter supertrevligt! :)

    Visst vill man gärna ha bilen in vid sidan av sängen när den är ny - man går upp på natten och tittar till den på gatan :)

    Lycka till med Totte!

    SvaraRadera
  2. Tack Karin!

    Jag lovar att berätta om utflykten. Tar säkert foton också.

    Ha det gott!

    SvaraRadera