tisdag 15 februari 2011

Regnet det bara öser ner...

Det var väldigt vilket bedrövligt väder vi har den här veckan då! Man kan tro att det är långt fram på hösten!!

Inte kul! Vädret gör ju SÅ mycket tycker jag. Visst känns allt mycket lättare när solen skiner!



Och hur ska man kunna få inspiration till att ge sig ut att springa när det bara vräker ner? Nej, det går ju bara inte... Fasen också, just nu när jag var så laddad! Taskig timing jag hade med min kick off :)

Tur man kan pigga upp sig med bra musik! Den här är så himla bra (fast sorglig egentligen)!

Den har varit med i bloggen förut men här kommer den igen. En del låtar fastnar man verkligen för.
Den här är en så härlig mix av många olika stilar: börjar med härliga trummor, ett lite jazzigt piano dyker upp på något ställe inne i låten som har en annorlunda text och som känns som en rolig blandning av någon slags modern väckelsesång och pop. Vilken jättekonstig beskrivning!!! Men så upplever jag den!!
And I like it!

Ladies and gentlemen: Oscar Linnros! 





2 kommentarer:

  1. Den ÄR bra. Du håller dig ajour med det svenska trots allt... :)

    Här har vi det såhär
    http://www.youtube.com/watch?v=7CWg-uSKyIw
    typ ;)

    SvaraRadera
  2. Jag har hyfsad koll på vad som händer i Sverige genom all information som man får via nätet. Aftonbladet, tv-program och så. Men just när det gäller musik så hänger jag med dåligt. Jag vet faktiskt inte var jag hörde talas om Oskar Linnros. Melodikrysset kanske? Jag kommer inte ihåg. Vet bara att jag tyckte låten var jättebra med en gång. :-)

    SvaraRadera