måndag 14 februari 2011

Kick off!

Kick off idag för ett sundare liv!

Hoppas att motivationen håller i sig!

Motivation är en mystisk företeelse eller hur? Den bara dyker upp eller försvinner som den vill. Skumt!

Började dagen med att springa min 3 kilometersrunda. Det var lite motigt i dag men jag kom runt i alla fall.

Det var 12 grader varmt i morse klockan halv sju så jag trodde att det skulle bli en fin dag men där bedrog jag mig!!

Det har varit grått, regnigt och råkallt. Brrrr!

Nu ska jag gå och koka lite pasta till oss. Fullkorn förstås! ;-)

Ha en härlig vecka!!

2 kommentarer:

  1. Fullkornspasta smakar sågspå...... nej förlåt, jag menar: Mums så gott!
    Det är annars så här dags på kvällen som sötsu.... nej nu var jag där igen Sorry.
    Det är jättegott med broccoliknippen framför TV:n!

    Jag avundas dig din beslutsamhet.
    Det kommer att gå jättebra- det var DET jag skulle skriva!

    SvaraRadera
  2. Det är verkligen härligt med någon som tror på en!! Tack Karin! :)

    SvaraRadera