måndag 21 februari 2011

Löpträning, fransk manikyr och kanonbra låt!

Började dagen med en löprunda. Det blåste och regnade lite men det gick hyfsat bra.

Den här veckan måste jag ligga i så att jag orkar runt när jag ska springa loppet på söndag. Loppet går inne i centrum och som tur är så är det ganska flackt där vi ska springa så jag hyser ett visst hopp om att klara mig runt utan att bryta.

Efter jobbet hade jag tid för manikyr hos Carol. Kanske kan tyckas lite ytligt att gå och fixa naglarna, men för mig är det viktigt att ha välvårdade händer!

När jag såg mig i speglen när jag kom hem så insåg jag att det kanske hade varit bättre att göra något åt håret i stället :) Nåväl, det får bli vid ett annat tillfälle.

För att muntra upp sig så här en måndagkväll i februari kan man lyssna på den här superbra låten:

Skruva upp ljudet och sitt still  den som kan!

Ha en bra vecka!!!

3 kommentarer:

  1. Manikyr är inte ytligt - vackra naglar är fint!
    Om man känner sig fin så blir man också glad och mår bra - bara positivt alltihop.

    Blev du ledig imorgon - ska du göra nåt kul?

    SvaraRadera
  2. Jag ska vara ledig i morgon och jag gör ett nytt försök på "Transportstyrelsen".

    Hoppas kunna skriva i morgon att allt gick bra...!

    Hur har det gått med alla dina sportlovs barn? :) Skriv gärna och berätta! Jag läser det imorgon för nu går ögonen i kors... God natt! zzz

    SvaraRadera
  3. De går i kors här med men jag är tvungen att skära lite mer papper och rensa i soffan så att maken kan sitta där imorgon när han kommer hem från jobb... kan vara kul för honom, han bor ju trots allt också här.
    14 glada barn gjorde ett minialbum på den första plats vi besökte, på den andra kom........ ingen..... det är också ett öde när man är ute och far men man kan se det från den ljusa sidan - en grupp mindre att förbereda till för morgondagen:)
    Det här medför ju dock att man aldrig kan förbereda allt en månad i förväg och sedan sitta med benen på bordet och koppla av dagen innan - det går inte att skära sönder 90 papper för en veckas arbete och så visar det sig att 20 kom.
    Imorgon ska vi göra ett pyttelitet album med ringar i ryggen - som ett kollegieblock. Min blogg är i träda tills sportlovet är slut tror jag. Det har varit lite mycket med kalas och Norgegäster och ungar som inte kan komma när kalaset är utan som sedan måste utfodras en annan söndag.
    Nästa helg har mitt namn - då ska jag bara slappa tror jag!! Och hålla tummarna för att du ska komma i mål.
    jag börjar hålla tummar redan imorgon - för att allt ska gå väl på "Transportstyrelsen"

    SvaraRadera