söndag 27 februari 2011

Nöjd!

Sitter i soffan och känner mig nöjd med mig själv! Ja, det låter nog litet förmätet men när man som jag aldrig har haft mer än trea i gympa så känner man sig rätt nöjd när man har sprungit ett lopp på 5 kilometer, och inte stupat på kuppen.



Det var stor skillnad på det här loppet och det som vi sprang i december. Då i december var det mer typ folkfest men idag såg alla ruskigt proffsiga och laddade ut. Jag kom bland de sista men inte allra sist och framför allt - jag bröt inte!

Så nu sitter jag alltså här i soffan, nyduschad men fortfarande lite rödblommig i ansiktet efter ansträngningen och väldigt nöjd! :)

Om en stund är det dags för lunch och i kväll ska vi se en romantisk komedi på bio.

Hoppas att du som läser detta också får en härlig söndag!

2 kommentarer:

  1. Fantastiskt! Jättebra! Jag skulle ha kommit 100 m och sedan skulle de fått ringa efter ambulans!
    Jag hade etta i gympa och ingen satt på bänken så ofta som jag - men så springer jag heller inga lopp. :)
    Skit samma vilken plats du fick. Du kom i mål!
    Och det innan funktionärerna hade packat ihop och gått hem. Du ÄR bra!
    Hoppas filmen var bra och att du inte somnade av ren utmattning! :)
    Ha DEN fina veckan!

    SvaraRadera
  2. Tack för ditt stöd Karin! Du är toppen!!!

    Det fanns ambulans och sjukvårdspersonal på plats. Men de behövde inte rycka ut som tur var.

    Jag höll mig vaken på bion. Filmen, som var med bl a Jennifer Aniston och Nicole Kidman, var lite smårolig men en sådan som man glömmer så fort man går ut. Popcornen var dock kanongoda!! :)

    SvaraRadera