måndag 28 februari 2011

33,15

Vad kan 33,15 vara?!

Min kroppstemperatur?  Nej, tack och lov inte!

Min skostorlek?  Nej då!

Midjemåttet? :) Sure!

Min ålder? På insidan i så fall!

Nej det är TIDEN. Tiden som jag använde för att springa 5 km. Jag fick hjälp med att hitta resultatlistan idag! Då såg jag också att jag inte kom allra sist. Det var hela fyra stycken som kom efter mig (två tjejer och två killar). Tiden betyder att jag tog drygt 6 minuter på mig per kilometer vilket är betydligt snabbare än när jag springer på morgnarna. Där ser man vad det gör när man springer med någon som drar upp farten åt en lite :)

Men nog om detta! Nu ska jag gå och planera dagens wokrätt! Jag kanske har glömt att berätta att jag köpte en wokpanna i lördags? Spännande värre! Och ganska enkelt verkar det som. Tänkte ta wokgrönsaker och räkor idag. Och så lite sweet chilisås. Och ris förstås. Mmmmm!

I morgon är det Balearernas dag så då är vi lediga! Härligt! Jag älskar alla våra spanska helgdagar!!

Vägde mig idag. -0,6 kilo den här veckan. Ja ja, Rom byggdes inte på en dag!

Ha en bra vecka!

1 kommentar:

  1. Sån tur att det inte var midjemåttet - då hade du nog blivit inlagd!
    Vet du om att 0,6 minus är mer än ett helt paket smör - helt OK tycker jag!

    Balearernas dag låter varmt och skönt och mycket semester - hoppas du får en kanondag! Vad står på programmet?
    Hur gick det med woken eller....... ska jag inte fråga.......

    SvaraRadera