lördag 30 april 2011

Back in town!

Nu har vi just varit och hämtat Daniel på flygplatsen!

Det tog en stund innan de kom ut för det var strul med flygen från Barcelona och väskorna hade inte kommit med... Men de har gjort en reklamation på var och en och väskorna kommer att skickas direkt till skolan på måndag - förhoppningsvis :-)

Hur som helst så var han jättenöjd med sin resa. Han tyckte till och med att det var roligare än att åka skidor, och det var inte dåligt!

Så här såg det ut för bara en liten stund sedan:


Älsklingssonen och jag!

Nu har han redan stuckit ut med sin skateboard! Får prata mer med honom senare i kväll... :-)

4 kommentarer:

  1. Ja, det är det där med att släppa taget och låta dem uppleva världen och att inte visa att man är halvt sjuk av oro och längtar efter dem hela tiden. Så himla skönt när de är hemma igen :)

    Ingen shopping idag? ;)

    SvaraRadera
  2. Bara ett schampo - för att få volyyyym :-)

    SvaraRadera
  3. Detta evinnerliga hår - JAG försöker kompensera mängden med längden men kan aldrig ha det nerfällt, för det finns så lite kvar att det blir patetiskt. Istället har jag alltid en mormorsknut och denna jädrans frisyr har jag haft i 14 år. Dag ut och dag in. I fest och vardag.
    Fel förresten - för sju år sedan permanentade jag mig......... Jag fick göra det två ggr för att det skulle ta och då var det ändå en test bak i nacken som förblev spik rak, så där fick jag ha en spole varje natt.
    Tur man kan skratta åt eländet,men....ALDRIG MER!

    SvaraRadera
  4. Ja du, det här med att ha tunt nordiskt hår...

    Jag har spanska väninnor som måste gå till frissan för att "klippa ur" håret för att det är för tjockt!!

    DET har jag aldrig behövt lägga pengar på, haha!

    SvaraRadera