torsdag 21 april 2011

Inspirerad!

I morse när jag gick här hemma och pysslade lite så satte jag på svt world (det är svts internationella kanal för oss utvandrade :) ) och då visade de Gokväll (förmodligen gårdagens program). Och där var det en trevlig kock vid namn Maud som gjorde en fantastisk påskbuffé. Det såg jättegott ut alltihopa men jag fastnade speciellt för en lammfärspaj med fetaost. Jag blev så till den milda grad inspirerad att jag tog bilen till El Corte Inglés och provianterade. Så ikväll blir den blinis med Skagenröra och sedan lammfärspaj. Mmmm

Hade ett par foton som jag skulle lägga upp här men det funkar inte... nåt tillfälligt fel på sidan kanske....

Ha en härlig Skärtorsdag!!


2 kommentarer:

  1. Lammfärspaj???!!!!Stackars barn!
    Vad lärde vi oss av ostgrejset vi gjorde häromdagen?
    Ja ja - de där köttbullarna kommer bara allt närmre!!
    Ingen blir gladare än jag om du skriver HA HA det blev jättegott - lång näsa fick du Karin!
    Men på något sätt tror jag det blir ett nytt "ostgrejs"! Jag ser fram emot en redogörelse OCH en bild på eländ... Förlåt jag menar Rätten!

    SvaraRadera
  2. Jag säger ingenting förrän vi har smakat på den... Hoppas att det funkar sedan att lägga in foton!

    SvaraRadera