onsdag 27 april 2011

Forsränning!

Sonen är på skidresa på fastlandet. Men eftersom de inte kan åka skidor p g a att det inte finns någon snö kvar, så har de en massa andra aktiviteter på dagarna.

Igår stod forsränning på programmet. Jag måste säga att jag var nervös! Ring mig när ni kommer tillbaka till hotellet sa jag när vi talades vid innan de åkte till forsen. Tror ni att han ringde? Tror ni att han svarade när JAG ringde? Jäkla unge! Men jag försökte tänka att no news are good news.

Idag har jag sett foton på dem i flotten. Det måste ha varit skitkul!!! De utstrålar LYCKA!


Daniel sitter längst fram till höger i bild

Ikväll kommer Kristin hit. Vi ska se på fotboll! Semifinal i Champions. Real Madrid - Barça.
Det blir spännande!!!

5 kommentarer:

  1. De ser ut att tycka att det är kul. Jag förstår bara inte hur skolan vågar ta det ansvaret - men jag är en riktig höna så jag kanske inte ska uttala mig :)

    Här fick våren sådan fart att vi åkte rakt in i sommaren ... liiite trist men bara att acceptera.
    Magnolian prålar, de vackra körsbärsträden i stadsparken är snart utblommade - marken är redan skär av nedfallna blad.
    Snart blommar syrenerna här på gården - mina absoluta favoritblommor.
    Man skulle absolut stänga "mellan hägg och syren"

    SvaraRadera
  2. Det måste vara jättevackert i Sverige nu! :-)

    SvaraRadera
  3. Ja åtminstone i södra Sverige än så länge - hos svärmor i "byn som Gud glömde" är det fortfarande is på sjön...... Tänk! Dit upp vill min man flytta. Tänk att inte mer få se en magnolia eller en syren i blom eller ett körsbärsträd för den delen!
    Jag vill inte!!!

    SvaraRadera
  4. Men oj då! Menar du på allvar att han vill flytta??

    SvaraRadera
  5. Ja, fast först till pensioneringen ..... Vi får väl se - det är några år kvar :)
    Jag har börjat förklara vad allt man missar och nöter in det så sakteliga i hans huvud....
    Kanske kvinnans list går segrande ur....

    SvaraRadera