onsdag 20 april 2011

Minimalistiskt påskpynt!

Ja speciellt pysslig har jag aldrig varit så det är inte så påskpyntat hemma hos oss...

Men lite lite grann. Se här: en kruka med outslagna påskliljor och en skål med alldeles för lite godis. Haha! Jag är lite hopplös! Men håll med om att tuppen som cyklar i krukan är lite söt.


Nu har jag påbörjat min påskledighet. Mmmmm!

Och ikväll spelar Madrid - Barça igen! Det är dags för final i Copa del Rey. En nationell cup som spelas varje år. Och i år är det alltså de två topplagen som är i final.

GLAD PÅSK   tillönskas alla läsare!!

1 kommentar:

  1. Ja ja jag antar att någon - du - gått förbi denna skål och nallat. :)

    Det enda påskpynt jag har är ett väldigt shabby chic ris - körsbärskvistar med ägg och små hönor i beige porslin och beige spets istället för fjädrar. Så man kan säga att påsken är "markerad" hihi!

    Jag är däremot liiite avis att du slipper stiga upp imorgon och gå till jobb en halv dag till vilket du hade fått göra om du hade jobbat i Sverige ;)

    Apropå din kommentar i förra inlägget - min mor brukade säga:Tänk om det fanns bildtelefoner och när barnet en dag ringde sin - då - flickvän på julafton och hon satt i Stockholm och han var här och de hade kamerorna på och såg varandra när de talade sa hon:Tänk att jag fick uppleva det här. Det roliga är ju att våra barn inte tycker att det är ett dugg konstigt! :)



    GLAD PÅSK på er också!!

    SvaraRadera