lördag 9 april 2011

Shopping!

Var på shoppingrunda idag.

Det var jättemycket folk på stan. Det fantastiska vädret som vi har haft den senaste tiden gör att man behöver lägga undan vinterkläderna och börja tänka på tunnare varianter :)

Det var en ganska hyfsad shoppingdag för mig. Kom hem med en långärmad t-shirt. Tråkigt? Måste säga att långärmade t-shirtar är något av favoritplagg för mig. Jag älskar halsband, scarfsar och örhängen. Så med en enkel t-shirt kan man bli riktigt fräsig om man bara har lite assecoarer som man trivs med.

Hittade en tunn, fin skjorta i en stark rosa färg. Det var 95% bomull och 5% linne. Kanonfin till ett par vita piratbyxor lite längre fram! Det roliga är att jag köpte den på Zara Man. :)

Sedan hittade jag ett par kakifärgade byxor på HM (på damavdelningen dock!) I en mindre storlek än jag brukar köpa. Yes! Verkar som projektet funkar!

Nu i kväll har vi gjort en bokning på ett lyxhotell i påsk. Visserligen bara 1 natt men ändå. Det ska bli jättemysigt! Mer om det längre fram!

Som jag har berättat tidigare så har min kamera pajat. Sonen, som är så himla snäll, har erbjudit mig sin kamera men problemet är att vi inte hittar hans laddare till kamerabatteriet.

Har vi någon läsare som är lite synsk? I så fall tar jag med glädje emot tips om var laddaren kan ligga :)

Ha det gott!

2 kommentarer:

  1. Jag ser en jackficka i ett undanhängt plagg......
    det är nämligen där jag oftast hittar borttappade saker :)Men någon Zaida är jag tyvärr inte. :)

    Det finns annars affärer som tillhandahåller laddare och köper du en..... DÅ ..... dyker laddaren upp, enligt lagen om alltings jävlighet!

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Ska kolla! Jag kom just på att jag ska leta igenom diverse ryggsäckar också :)

    Du har rätt, den kommer säkert fram om jag köper en ny laddare!

    SvaraRadera