onsdag 6 april 2011

Fotboll och vårtrötthet

Nu börjar matchen! Barça - Shakhtar. Semifinal i Champions League.

Hoppsan de har redan gjort mål! Efter 1 minut! Tjohoo!

Jo det är ju så att jag gillar fotboll. Speciellt om det är Barcelona som spelar. Det är ju lätt att vara anhängare till ett av världens bästa lag. Med en fantastisk tränare. Och stilig :)

Jag har hållit på Barcelona sedan jag bodde där som ung student för massor med år sedan. Men jag har förstått att det är många svenskar som också håller på Barça. Kul!

Ja det är tur att man kan förströ sig med lite fotboll en stund. För runt omkring är det en del tråkigheter just nu. Både på jobbet och i vänskapskretsen. Jag är inte inblandad men det är jobbigt när folk mår dåligt!

Vädret är underbart men jag är så trött!! Vårtrött förmodligen... Vill bli pigg igen!

2 kommentarer:

  1. Då blir man ju rysligt nyfiken och måste googla - definitivt en 10-poängare! :)

    SvaraRadera