måndag 11 april 2011

Skärpning påbörjad

I morse var jag ute och joggade och det var verkligen på tiden! Hade inte sprungit på över en vecka.
¡Muy mal!

Det var 17,5 grader varmt kvart i sju på morgonen när jag sprang förbi termometern som finns utanför apoteket.

Kände mig nöjd och ändå nöjdare blev jag när jag sedan promenerade till jobbet. En prommis på ungefär 25-30 minuter. Så jag har rört på mig en del idag. Imorgon blir det mera!

Nu sitter jag här och pluggar Europas huvudstäder med sonen. Det finns ju en himla massa fler nu än när jag gick i skolan.... Kommer att lära mig en del av detta känner jag :)

Många huvudstäder....

Ha en bra vecka!

1 kommentar:

  1. Geografi och jag går inte riktigt ihop - det finns ju atlas. Speciellt dålig är jag på "i vilket landskap ligger den staden?" Några är givna men ju högre upp vi kommer desto sämre går det. Hade behövt plugga läxor med någon jag med :)

    Det går framåt hör jag - med träning och maten. Nu är det snart juni och jag tror att du kommer att uppnå det mål du en gång startade din bloggkarriär med :)

    Nu ska jag gå och skära papper till sex damer som ska göra fotoalbum imorgon.
    Och så ska jag förbereda en skrivarverkstad - DET däremot är jag bra på ;)

    SvaraRadera