fredag 8 april 2011

Mysig tapasstund

Just hemkommen från en trevlig stund med Magdalena och hennes familj som är på besök från Sverige. :)

Direkt när jag slutade jobba gick jag ner till strandpromenaden där vi hade stämt träff på en uteservering.

Det var jättekul att träffa dem! Och om min kamera hade fungerat så hade jag kunnat visa er bilder på oss och på de underbara blommor jag fick av dem. :) Vad glad man blir när man får blommor så där opåtänkt!!

Måste skaffa mig en ny kamera...

Ha en underbar helg! :)

2 kommentarer:

  1. Och vem var ute med jobbet och åt och beställde också in TAPAS!!!
    MUMS!!! quesadillas, tre sorters ost med fikonmarmelad, vitlöksbröd, liten gullig oxfilé med god sås, flan och ett gott vin.

    Trevlig kväll för att fira att en av mina gulliga kollegor fyllt 50.
    Vet du vad den tokiga människan önskade sig??!! Årskort på utomhusbadet! Hon badar hela vintern - en del är inte kloka! :)

    Det har varit STORM här, när jag promenerade till bussen igår höll jag på att lyfta och fick fatta tag i en lyktstolpe. Nu är det soligt och fint och jag ...... städar!
    Men men - det blir också fint!

    SvaraRadera
  2. Det lät verkligen jättegott! Mmmm!

    Du har rätt! En del är lite galna haha! Skulle kunna komma på hur många saker som helst som jag hellre skulle vilja ha än ett årskort på ett utomhusbad hahaha! :)

    SvaraRadera