söndag 17 april 2011

Härliga söndag!

Ännu en dag med strålande väder. Enligt meterologerna är det slut på det nu lagom till påsk så det gäller att passa på att njuta :)

Efter frukost tog Daniel och jag tag i hans garderober. De behövdes rensas ur och kläder läggas i ordning och hängas upp. Det är inte så kul men shit vad bra det blir när det är färdigt!

Sedan stack han ut och åkte longboard. Det är inte mycket vi ser av honom på helgerna nu för tiden. Men det är kul att han har roligt och att han är ute och rör på sig!

J och jag åkte på utflykt till Paguera. Det är en liten semesterort inte så långt från Palma. Där promenerade vi omkring lite och jag gjorde ett litet undantag från mitt shoppinguppehåll. Jag köpte mig en liten fin ryggsäck att ha i stället för handväska nu när jag promenara till jobbet. Inte så snyggt men praktiskt! Och ibland är det skönt med det praktiska. Och den kostade bara 5 €.

Sedan åkte vi och åt en härlig lunch!

Senare på eftermiddagen träffade jag Kristin och vi var ute och gick i en och en halv timma. Därefter tog vi en glass. Det tyckte vi att vi var värda :)

Den där kameran som jag köpte i lördags fungerar inte!!! Ska gå tillbaka med den i morgon efter jobbet. Så därför finns det fortfarande inga bilder här på bloggen. Men håll ut! Snart hoppas jag att det ska fungera!

Ha en trevlig vecka! Själv ska jag bara arbeta i tre dagar eftersom Skärtorsdagen är helg här. Och sedan är jag ledig i FEM dagar. Tjohoooo!

1 kommentar:

  1. Jag kan visserligen bara skryta med 4,5 lediga dagar men skönt ska det bli :)
    Ett Tjohoo är verkligen på sin plats!
    Blir det en tur med båten? Har flaggan kommit på plats;)

    Hoppas på bättre tur med din nästa kamera - ny kamera som inte fungerar??!!
    Ser fram emot nya foton!

    Ha det gott!

    SvaraRadera