tisdag 11 januari 2011

Drömliv!

Idag stack jag iväg till posten på lunchen och hämtade ut ett paket.

Det var boken "Drömliv- Lycklig på riktigt" av Kajsa Ingemarsson och Karin Nordlander som jag vann på Kajsas blogg nu i julas.


Det ska bli SÅ spännande att läsa den!

Tyvärr kommer boken inte riktigt till sin rätt på fotot. Den är väldigt fin! Ljusblå med silvertext.

Inuti en jättefin personlig hälsning till mig från Kajsa. Då blir man glad!

För den som inte har läst något av Kajsa Ingemarsson så kan jag verkligen rekommendera hennes böcker. Den första jag läste var "Små citroner gula". Jag ville inte att den skulle ta slut! :)

Och nu till något helt annat: är det möjligtvis någon som har sett något årshoroskop för 2011 i någon veckotidning? Helst ett för Vattumannen som säger: "det börjar lite struligt i januari men sedan blir det toppen!" Eller begär jag för mycket nu? :)

Ha det gott!

5 kommentarer:

  1. Ja jag försökte verkligen - jag har googlat på årshoroskop, på vattumannen och på 2011 - Jag tycker inte du ska bry dig om att titta där.

    Vi säger så här istället - efter vinter kommer vår, efter regn kommer sol, efter tårar kommer skratt osv.

    Snöa inte in på eländet bara.

    Jag har också läst alla Kajsas böcker - hon är riktigt, riktigt bra. Och så lyssnar jag alltid på På minuten. Kajsa gillar vi. Det var tack vare henne jag hittade dig! Sedär bara en sån sak!

    SvaraRadera
  2. Gjorde du??? Hur gick det till? Va spännande!

    SvaraRadera
  3. Jag klickade runt bland blogspot när jag var inne på min egen blogg och så hamnade jag bara på Kajsas blogg och läste runt lite och där fanns du!! :) Det var första dagen du bloggade - visst är det märkligt?!

    SvaraRadera
  4. Och tänk!! Jag kollade - det är på dagen 3 månader sedan idag. Vi har ett litet jubileum! Hur ska vi fira det? :)

    Hur gick det med bilen förresten?

    SvaraRadera