lördag 8 januari 2011

Stans snyggaste väska...

...blev inte min...

Den var såld!

Att jag aldrig lär mig att man ska köpa en sak direkt när man ser något som man tycker mycket om. Hur många gånger händer det inte att det man sett ut inte finns kvar sedan när man har dröjt för länge?

Jag har varit inne på websidan hos väsktillverkaren (Michael Kors) i USA och där är den också slut. Skrev ett mail och frågade om det kommer att finnas fler i framtiden. Vi får se vad de svarar. :-)

Så här ser den ut:

MICHAEL Michael Kors Hamilton Suede Tote, Walnut
Den är i mocka.....



Som lite plåster på såren köpte jag mig en liten flaska av älsklingsparfymen. Flaskan som står i badrummet är på upphällningen så jag tänkte att jag kunde passa på.


Se hela bilden

Nu i eftermiddag så har vi plockat undan julen. Det har varit en mysig jul! Men nu är det snart vår!

5 kommentarer:

  1. Kanske kan du trösta dig med att det är en höstväska - tycker jag i alla fall - och som du säger: Det är snart vår!
    Jag har tittat på hans hemsida och det finns ju massor av snygga väskor - det kommer säkert en superfin i vår och var då beredd!:)Vela inte!

    Jag har problem med väskor och hittar aldrig någon som passar - inuti är det mörkt och sladdrigt och djupt och oftast ett enda stort fack som medför att allt blir en enda röra.
    Har du några tips?

    Jag har inte tagit ner julen än - väntar till nästa helg, då är inte maken hemma och springer i vägen hela tiden ;)

    Nu ska jag rätta lottot!

    SvaraRadera
  2. So sorry! 38:- är inte till mycket hjälp - på det igen nästa vecka :(

    SvaraRadera
  3. För mig skulle den nog vara en året-runt-väska. Färgen är suverän. Passar till allt. Jättesnyggt till vitt på sommaren eller till mörkare färger på vintern... Den är slut överallt i hela världen verkar det som.... Buhu! Men kanske var det någon mening med detta, det kanske kommer fina väskor nu med vårkollektionen.

    Jag har nog inga bra tips att ge. Jag brukar köpa stora väskor och det går i så mycket i dem och jag lägger i och lägger i... Jag håller helt med dig om att det kan vara svårt att ha ordning i en handväska :-)

    Grattis till vinsten 38 kronor är alltid nåt :-)

    SvaraRadera
  4. Den var jättesnygg - jag ville bara hitta någon liten ljuspunkt i eländet :)

    SvaraRadera
  5. Hahahaha! Tack för att du försökte :-)

    SvaraRadera