måndag 24 januari 2011

Ledig dag

Eftersom jag skulle vara hos tandis 9.00 så gick jag upp tidigt fast jag var ledig.

Sprang ut och joggade och när jag sprang förbi apoteket där de har en klocka och termometer utanför så visade den på 1,5 grad. Brrrr! Det var is på bilrutorna vilket inte är så vanligt inne i Palma...

Till min stora besvikelse läste Christer Henriksson ut min Wallanderbok idag. Så nu blir det till att lyssna på något annat...

Tog en promenad fram och tillbaka till tandis och det gav ytterligare motion - en timmas promenad.

Klockan tolv hade jag tid för manikyr så nu har jag tjusiga naglar :-)

Resten av dagen har jag ägnat åt att kika på bilar. Det gick överraskande snabbt att sälja min så nu står jag utan. Ja, jag har inte lämnat ifrån mig min än men de vill ha den så snart som möjligt. Nu ska vi ju gå till trafikmyndigheten (vet inte vad den kan heta på svenska) och skriva över bilen på dem. Alla säger att det är lätt men för mig som aldrig har gjort det verkar det som ett näst intill oöverstigligt berg... Jag önskar det vore gjort!

Ha en härlig vecka!!

2 kommentarer:

  1. Grattis till försäljningen. Det kommer att gå som en dans på "Transportstyrelsen" och så har du snart nycklarna till en ny bil i din hand. Oh så spännande! Du måste skicka en bild så snart du gjort valet. Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Tack Karin! Hoppas att du har rätt :-)

    SvaraRadera