torsdag 6 januari 2011

Utflykt

Idag åt vi frukost på ett av favoritfiken. Vi sammanstrålade med våra fina kompisar Chris och Leo och deras barn. Varför tog jag inga foton???

Hur som helst så hade vi en trevlig stund tillsammans med dem. Vi satt ute och fikade. Mmmm snart är det vår!

Sedan tog vi bilen och var på en ordentlig bilutflykt uppe i bergen. Köpte med oss mat hem. Bekymmersfritt!

Nu är jag ensam hemma och tänkte sätta mig och se filmen Billy Elliot. Jag köpte den häromdagen i pappersaffären här i närheten. Jag har inte sett den förut men jag har hört att den ska vara bra.

Återkommer med recension!

Karin A: tyvärr vann jag bara 20 euro så det blir ingen platt-TV till dig den här gången. Sorry! :-)

1 kommentar:

  1. 20 euro är väl mer än vad lotten kostade så det är vinst i alla fall Grattis! Köp dig nåt snyggt på rean imorgon :)
    Vi förlitar oss på mitt lotto på lördagkväll!

    SvaraRadera