torsdag 13 januari 2011

Går tiden fort?

Ja det gör den!!

För en sekund sedan var det måndag morgon och nu är det fredag! Ja, nästan i alla fall :)

Veckorna bara flyger förbi.  Känner ni likadant?

Jag skulle leta upp en bild på en kalender nu tänkte jag och då hittade jag den här bilden. Måste bara lägga upp den:


Se hela bilden



Det är nämligen så att sonen här i huset Daniel är ganska lik Justin Bieber (killen på kalendern). Det är han inte så förtjust i (säger han i alla fall) men det händer ofta att folk papekar det. I somras satt vi pa en flygplats och det satt nagra smatjejer bakom oss och var näst intill hysteriska. Jag tror att de inte riktigt visste vad de skulle tro...


I förrgar när sonen hade glömt sitt matkort till matsalen  fick han som "straff" gà matvakt bland förstaklassarna och hjälpa dem att skära maten etc. Da var det  en liten sexaring som stirrade pa Daniel och sa: är du Justin Bieber? -Nej jag är hans bror. - Va häftigt sa den stackars lurade gossen (fast pa spanska förstas! :)


Ursäkta att det här inlägget blir lite konstigt utan en del svenska bosktäver och sa men jag använder sonens dator och är inte alls bevkäm med den! Min vill inte fungera idag... Försöker med nya krafter imorgon.

1 kommentar:

  1. Det var ju otroligt - spitting image. Men jag förstår om det kan bli för mycket :)

    SvaraRadera