fredag 21 januari 2011

Som barn på nytt!!

Som barn på nytt blir jag när jag fyller år.

Jag älskar att fylla år!

Hela dagen går jag omkring och myser.

Jag blir lite trött på folk som säger "usch det är väl inget att fira att man blir äldre!" Nähä, tänker jag, men alternativet är verkligen inget vidare. Dvs att inte fylla år.

Nej, jag är glad i alla fall och även om jag blir äldre så känner jag mig som max 30 så det så!! :-)

Jag har blivit firad, sjungen för, fått sms och mails. Fick ett presentkort på en skönhetssalong, det tänkte jag utnyttja på måndag när jag är ledig. Men mer om det då!

Nu ska jag mysa lite till. Det är ju fyra och en halv timma kvar på födelsedagen. Man får passa på!

Ha en härlig helg!!

3 kommentarer:

  1. Visst är det mysigt med födelsedag. Min man säger också jämt att "Det är väl inget att fira att man blir äldre" men om man betänker alternativet så är det verkligen något att fira :)

    Jag tycker att man ska fira precis hela dagen!

    Kramar till dig!!!

    PS! När jag var tre älskade jag Nils-Erik Baerendtz........ Det är sant! :)

    SvaraRadera
  2. Nils-Erik Baerendtz! DET var gulligt. :-)

    SvaraRadera
  3. Han hade så vackert lockigt hår och jag var störtförälskad. Jag tom gick parad framför TV :n till de vuxnas förtret - jag var ivägen - för jag trodde att han kunde se mig...........
    Jag hade fått en liten handväska av min far och med den i handen travade jag framför rutan.
    När de vuxna fick klart för sig varför skrattade de så mycket att jag tillbringade resten av kvällen under bordet.............

    SvaraRadera