fredag 14 januari 2011

You tube

Jag gillar You tube! Vilka jätteroliga saker man kan hitta där! Och bra musik och allt möjligt.

Så glad jag är över att kunna ha dator och tillgång till internet!! När jag växte upp fanns det inte ens video!! Vilken enorm utveckling det har varit på teknikens område. Jättekul att få vara med om det!

Man kan som sagt hitta många roliga inslag på You tube. Här kommer ett. Titta på det när du har två och en halv minut.

Njut av hur cool man kan vara i direktsändning och med vilken humor han reder upp situationen.
Här kommer Mats Hådell - ett äkta proffs! :)

I morgon tror jag att jag ska åka och titta hos några bilhandlare. Jag leker mer och mer med tanken att köpa en ny bil.... Vi får se... Berättar mer i morgon!

Ha en härlig fredagskväll!

2 kommentarer:

  1. Hemma igen efter två dagars kurs. Ett EU-projekt på gång och då kan man behöva alla kurser som finns ;)

    You tube är super och du vet ju vem JAG gillar - visst är det här rart
    http://www.youtube.com/watch?v=eIA1VS2bDa4

    kopiera och flytta - Du får gärna lära mig hur man gör för att få länken klickbar :)

    Ha en superhelg du också!

    SvaraRadera
  2. PS lycka till med biltittandet! DS

    SvaraRadera