fredag 18 mars 2011

Bättre och bättre dag för dag....

Så här ska det se ut! Nu börjar det likna nåt!


Saturday 3/19/2011
Abundant sunshine
High Temperature18°C
RealFeel: 16°C
 
Och på söndag ska det bli likadant!
 
Så är det då äntligen fredag! I måndags morse kändes den SÅ avlägsen men det har faktiskt gått ganska fort.
 
Har skött mig bra med träningen tycker jag. Var ute måndag, onsdag, torsdag och fredag.
 
Blir det så fint väder imorgon som de har sagt så springer jag nog en vända ner på strandpromenaden. Där är det alltid fullt med folk som promenerar, springer, åker rullskridskor eller cyklar. Och där är det PLANT till skillnad från min runda som jag har här hemma.
 
Sonen fick godkänt på tyskaprovet. Yes! Eller Jaaa! och nu är denna hemska examensvecka över. Nu hinner han hämta andan lite innan nästa sån period kommer. Och jag också...
 
Önskar alla som läser detta en RIKTIGT HÄRLIG HELG!!
 
 
 

1 kommentar:

  1. Jag har tänkt på honom under dagen - stackaren, skönt att det är över för denna gång!Men tyskan!!!
    Sehr gut! Tyska som är så svårt! Jag lyssnade på Siw Malmqvist häromdagen när hon berättade om sina memoarer. Hon hade haft svårt att lära sig tyska och brukade säga der die das Kirche så menade hon att de fick stryka de felaktiga själv.
    Hur det gick när hon kom till objektsformen förtäljde inte historien...

    Skapande verksamhet betyder att man antingen gör smycken eller ett fotoalbum - easy peasy! :)

    Ha en skön helg!

    SvaraRadera