onsdag 16 mars 2011

Falsk marknadsföring!!

Men hallå! Vad är detta? När jag kom hit sa de att Mallorca kallas för "La isla del sol" - "Solens ö".

Och hur ser det ut i verkligheten!??!

Jo det ska jag berätta: grått, regnigt, blåsigt och kallt!

Inte ens Happy vill gå ut. Hon bara gör världens snabbaste hundkissning och sedan vill hon gå in. Ja jag förstår henne!

Nej, vi muntrar upp oss med lite kul grejer från Avigsidan. Både bilder och kommentarer är därifrån.



Ganska begränsad kundkrets... Jag kommer bara på en potentiell kund: Pinocchio.


Det är oro ut i världen och UD tar det säkra före det osäkra.

Kan jag inte ens åka till jobbet?


GT.se 20/2.om en Lottovinst.

Verkar inte vara några vidare odds för att någonsin vinna något på Lotto...


 Ha det gott!

4 kommentarer:

  1. På en skylt i min hemkommun stod det länge: Hundägare ombeds använda hundlatrinen......

    SvaraRadera
  2. En skylt med följande text satt i trappan hos min son för en tid sedan:
    "I huset kommer att utföras arbeten med skylift under dagen. Vi har överseende med detta"

    Och den här annonsen stod i lokaltidningen för inte så länge sedan.
    Köp hus i Saxtorp - på behörigt cykelavstånd från Landskrona.

    SvaraRadera
  3. Det blir så komiskt ibland! Jag skrattar högt för mig själv när jag är inne på Avigsidan.

    SvaraRadera