fredag 25 mars 2011

Tio i fem...

...är väldigt tidigt! På morgonen.

Men det var då väckarklockan ringde i dag. Eller väckarklockorna kanske jag ska säga. Hade ställt två stycken för säkerhets skull.

Sonen skulle åka till Barcelona med klassen och de skulle träffas på flygplatsen klockan sex.

Vi skjutsade honom och hans kompis. På flygplatsen var det fullt med tonåringar som var jättepigga fast det var så tidigt. Det är lätt att vara pigg när man ska ut på något kul eller hur? Det såg så mysigt ut!

De har säkert haft det kanonbra! Ikväll vid elva kommer de hem igen. Ska bli kul att höra vad de har gjort!

Nu är det dags att börja njuta av helgledigheten!

Ha en härlig helg!!

1 kommentar:

  1. Så spännande! Det längsta jag kom på skolresa var Ven......
    Jag hoppas de haft en superfin dag!
    Här har dagen bestått av att arbeta, handla mat, köra hem mat, packa upp mat ochj laga mat.
    Fast idag blev det våfflor - det är ju den dagen då man ska göra det :)
    Jag tog mina med röd kaviar, gräddfil och lök - det blev lite mer matigt. maken tog sina med sylt och norsk brunost. Det är HAN mest van vid :)
    Önskar er en superfin helg!

    SvaraRadera