onsdag 23 mars 2011

Motivation...

...har jag väldigt lite ibland men nu är jag inne i ett riktigt stim!! Varför är man motiverad ibland och ibland inte? Knepigt tycker jag! Väldigt knepigt! Jag kanske har skrivit om motivation tidigare men det är verkligen något som fascinerar mig!

Det funkar bra med träningen. Jag kliver upp och sticker ut utan att tveka nästan någonting ;)

Och med viktprojektet går det också bra! Måtte detta hålla i sig!

Under ett kort ögonblick idag så var jag lite sugen på att anmäla mig till ett lopp på 10 km nu på söndag. Men det är för långt för mig. Det är bara att inse. Eller man kanske skulle vara med och springa så långt man orkar...Det tål att tänkas på.

Har just ätit en rågbrödsmacka med skivat kokt ägg och Kalles kaviar. Var det gott? Ja det var det!!

4 kommentarer:

  1. Det är ljuset och solen och våren och så såklart det faktum att du ser och känner resultat.
    Passa på!! :)
    Kalles Kaviar! Me like too!
    Hur blev det med barnets prov? Gick de andra också bra?

    SvaraRadera
  2. Han har inte fått tillbaka alla proven än. Men han tyckte att SO-provet gick bra men att fysiken var svårare... Jag är i alla fall lycklig över att han verkar ta det lite mer på allvar nu... :)

    SvaraRadera
  3. Samma där - resultatet motiverar :)
    Ni är ju ganska lika - vad kan det bero på? :)

    SvaraRadera