fredag 11 mars 2011

På spåret!

Ååå vad tråkigt att serien är slut nu! Men vilken spännande match det var. Jag gillade båda lagen så det spelade inte så stor roll vem som vann. Men Helene och Peter är ganska charmiga tycker jag. Speciellt han :)

Och tänk va kul att Cat Stevens fick vara med på ett hörn också!! :)

Se hela bilden
Vilken tur att man kan se sådana kvalitetsprogram även om man bor utanför Sveriges gränser för spansk TV är bedrövlig!!! Heja SVT World och SVT Play!!

Trevlig helg!!!

2 kommentarer:

  1. Spänningen hölls på topp hela programmet - jag trodde att det skulle gå åt pipsvängen när de andra tog ledningen och drog ifrån.
    Men det gick ju vägen - bra!!
    Nu hoppas jag de skaffar liiite bättre artister till nästa år.

    Ja, vad ska man nu se på fredagskvällarna?
    "Så ska det låta" gjorde jag slut med för flera år sedan. Allt eftersom sommaren närmar sig blir programmen bara sämre.


    Du frågade vad det är som händer - ja jag vet inte men skrämmande är det och jag sa just till min man, att jag är så glad och tacksam att jag lever i ett land som i varje fall mera sällan drabbas av någon form av naturkatastrof.
    Vi har mycket att vara tacksamma för - det har vi ju kommit överens om redan tidigare.

    Imorgon blir det städning och strykning - det har förhalats länge nog nu - och på söndag en liten scrapträff med en väninna. Ska bli mysigt.

    Idag har jag faktiskt varit på lunch med en väninna som jag inte träffat på 16 år - det var riktigt kul. Jag var lite nervös i början - att vi inte skulle ha något att prata om osv, men fyra timmar gick jättesnabbt och det var nog inte tyst många sekunder :)

    Ha en skön weekend du också!!!

    SvaraRadera
  2. Med artister menar jag de som sjunger till frågorna. :)

    SvaraRadera