torsdag 3 mars 2011

Choklad......

Jag ÄLSKAR choklad!!

Se hela bilden






Inte Brownies, chokladssås, chokladtårtor eller chokladglass, det är jag inte så förtjust i. Men chokladkakor, chokladaskar och sånt. Gissa om jag frossar när jag kommer till Sverige. Never stop...det vattnas i munnen på mig bara jag tänker på det. Det är sant!

Man kan ju förstås få tag i god choklad här också. Framför allt gillar jag den schweiziska chokladen Lindt. För det är ju så att det ska vara kvalitet annars kan det kvitta :)

Just nu är jag jättesugen på choklad!!! Jag såg en annons från Marabou och tänkte på allt gott som vi ska äta i Sverige i sommar. Det gjorde inte saken bättre haha! MEN jag har ingen choklad hemma och jag ska inte gå och köpa någon heller. Det går nämligen inte så bra ihop med mitt lilla viktprojekt. Nej, jag ska gå och göra en smarrig fisksoppa i stället.

I morgon är det fredag, tjohoooo!

1 kommentar:

  1. OH Choklad är smaskigt - Lindt är en av mina favoriter också. Hade en sådan ask till jul med jättesmarriga bitar. Och du ... de där bollarna med rött papper runt, man stoppar in hela i munnen och så biter man till och hela munnen blir full av mjuk choklad. Jisses så gott.

    Annars är jag inte så förtjust i den mermärkvärdiga med så hög kakaohalt att man bara kan äta en bit. Min absoluta favorit är den du hade bild på :) Den som man kan längta sig tokig efter när man är utomlands.

    Men nog om det så att jag inte tvingar ut dig på villovägar när du kvällsrastar Happy :)

    Blev fisksoppan bra?

    SvaraRadera