torsdag 17 mars 2011

Ont i huvudet...

När jag hade varit ute och sprungit i morse så kände jag att jag hade ont i huvudet. Mådde inget vidare. Halvdassig helt enkelt...

Så klockan ett när avdelningsmötet på jobbet var slut åkte jag hem och vilade. Inget vidare och sitta och må dåligt...

Nu mår jag mycket bättre och kommer med all säkerhet att gå och jobba i morgon. Friday!!

Och då ska vi gå ut och äta lunch jag och några jobbarkompisar! Det är ju alltid uppiggande!

Nu gäller det att hålla sig frisk för på söndag är det ett lopp igen! Det roliga är att loppet som jag ska springa är 3 kilometer, men samtidigt så går det en halvmara. Och alla, både vi som springer 3 km och de som springer 21 km startar samtidigt. Ska bli kul! Det gäller att se till så att man inte kommer in i fel fåra och springer en halvmara istället, haha ;)

Var och anmälde mig häromdagen:

Kom gärna och heja på nummer 1090!!

4 kommentarer:

  1. Skönt att du mår bättre - hur har det gått med resterande prov i veckan?

    Ska hålla tummarna för bra resultat på söndag - du skulle allt blivit bra förvånad om jag hade dykt upp på plats för att heja:)

    Imorgon är jag ledig - ska förbereda en scrapmara, lördag 10-22.00. Kul kul!!!!!

    Idag har vi lagat mat - det blev griljerade tigerräkor, parmalindad kycklingfilé och jordgubbstiramisu. Gott vin till - supertrevlig kväll.

    SvaraRadera
  2. Vilken festmåltid!!! Mmm! Så där mitt i veckan bara? :) Eller firar ni något?

    Tack för din omtanke om sonen och hans prov!! Han har inte fått resultatet på de andra proven än. Musikprovet gick nog inte SÅ bra tror han. De skulle kunna massor med klassiska kompositörer och deras verk. Det var lite segt att lära sig. I morgon har han SO- och fysikprov men sedan är det slut med prov på ett tag. Skönt!

    SvaraRadera
  3. Nej det är min kurs - en mycket speciell kurs: en gång Feng Shui, en gång Mindfulness, en gång matlagning med vinprovning och en gång kreativ verksamhet.
    Jättemysigt!

    SvaraRadera
  4. Det låter som en jätterolig kurs! Även om kreativ verksamhet låter lite oroväckande för mig som är så opraktisk. Men de tre första låter kanonkul!

    SvaraRadera